Kedves Napsugarak!

Ez a megszólítás különösen megtetszett, reklamáljatok, hogyha nem tetszik, vagy már unjátok.

A sorozat 13. részében kiderül, hogy Napsugár munkálkodása nem maradt figyelem nélkül. A dílerrel találkozás után már nem tudott visszaszökni az intézetbe. Ebben  részben kiderül, hogy az intézet lakói hogyan fogadják ezt az eltűnést.

A történet most látszólag kilép a Napsugár szempontjából írt E/1- ből.

Érdekessége a résznek, hogy eddig ez készült a legkevesebb, mindössze 18 snittből. Az eddigi legtöbb snitt pedig 43 volt. Hogy jön ki ez a szám? Nézzük a legáltalánosabbakat:

Az esetek többségében azért van szükség ennyi vágóképre, mert a játék gyakran elég lassan reagál az egyes parancsokra. A legtöbb levágott, kivágott rész, egy helyben állás, amit amúgy a játékban 3. sebességben átpörget az ember, itt viszont ez túl látványos lenne.

Persze a játékkészítők aranyosan beletették, hogy az egy helyben állásoknál is csináljon valamit a sim. Hol integet, hogy nézelődik, hogy sóhajtozik, ami a legtöbb jelenetbe nem illik bele.

A kedvenc vágásaim azok, amikor egy jelenetbe nem illő szereplő még kikapcsolt akarat mellett is keresztülcsámborog a felvételen, mondjuk elmegy WC-re. A ház lakterében négy mosdó van, de nekik mindig az kell, ami útban van.

Aztán ott van a játék azon aranyos szokása, hogy a sim keresi a legoptimálisabb helyzetet mondjuk egy beszélgetésnél, és ez esetenként felülírja a logika szabályait. Áll már be egy- egy szereplő kádba, falba, másik simbe, és hasonló aranyosságok. De a kedvencem, ami elég gyakori, hogy beszélgetés közben egy tőle 20 méterre lévő székre, a partnerének háttal leül, és addig persze várunk arra, hogy odaérjen. Mondjuk ez akár jól is jöhetne olykor, de miért is ne… a partnere is követi.

Ott vannak a tipikus játékhibák. Például átnyúlás a beszélgetőpartner kezén. Vagy az emeletváltásnál eltűnő szintek, és a semmiben álló lépcsők (ez persze csak ilyenkor zavaró). A legjobb mégis, amikor a háttérben feltűnik a kék ég… a nappaliban, merthogy csak úgy lehet közelit készíteni, hogy a falak a tető és minden “leomlik”.

A kedvencem az üzenetek felugrása. Mondjuk, amikor Szilvia dolgozni megy, akkor egy üzenet felugrik, hogy “akarsz vele menni?” Forgatás közben… És amíg válaszolsz a jelenet áll. Az elején még siettem válaszolni, hátha nem látszik, de akármilyen gyors is vagyok, az mindig meglátszott.

Mondjuk ezeknél fel tudom magam idegesíteni rendesen. És ezek csak a nem tervezett kivágások. A többi abból adódik, hogy a jeleneten belül nem mindig lehet irányítani a szereplőket. Például, hogy kisétáljon a képből, az minimum két snitt, hiszen ki kell adni neki a parancsot, hogy mit csináljon ugye. Ebben az esetben egyébként fennáll a lehetősége annak, hogy nem pontosan oda kerül a kamera képe, mint ahol korábban volt, és ezt már lehetetlen kijavítani utólag. Erre pont láthattok egy jó példát az első jelenetben.

Ezek ellenére, és hogy néha legszívesebben átváltanék sims 3-ra, mert az már sokkal kiforrottabb és már kevesebb hibája van, (ebben az esetben mindent elölről kellene kezdenem, mert teljesen más, úgyhogy nem járható opció), azért még mindig örömmel és lelkesedéssel készítem a videókat.

 

Nektek is hasonló örömöt és lelkesedést kívánok a megtekintéshez!

Ajna

Hogy tetszett?

Hozzászólások

komment

Olyan írónő vagyok, aki nem szereti betartani a korlátokat és a szabályokat, kísérletezik (néha szélsőségekig), arcpirító kérdéseket sem fél feszegetni, emellett fogékony a szépre, a jóra, az értékesre. Az írásaim ebben a szellemben születnek, mégha ez elsőre nem is szembetűnő.

Előző bejegyzés

Következő bejegyzés